Megválnánk 4 éven át hűséges 7 személyes családi autónktól, melyhez rengeteg kellemes élményünk kapcsolódik.
FIGYELEM! Már elkelt.
2008. decemberében, párizsi kiküldetésünk elején, Franciaországban vettük az első tulajdonostól, akinek éppen akkor járt le a párizsi kiküldetése, és visszaköltözött Angliába.
Nagyon szerettük, és nekünk nagyon bevált, mert annak ellenére, hogy 7 személyes, mégis normál autó méretű (nem kisbusz), jól vezethető városban és országúton egyaránt. Könnyen lehet vele parkolni (még Párizsban is). A 7 ülés viszont nagyon jól jött, mert gyakran voltak vendégeink, akikkel együtt is jól befértünk az autóba, akár még hosszabb utakra is. Szerettük a sok kis praktikus tárolót, fiókot, rekeszt. Nagyon sok kényelmi szolgáltatása van (pl: nedvesség érzékelő ablaktörlő; ha leállítottuk a motort, automatikusan behúzza a kéziféket, lekapcsolja a lámpákat, de az utastér világítása egy időre bekapcsol; a kulcskártyát elég a zsebünkben vagy a táskánkban tartani, ahogy a közelbe érünk nyílnak az ajtók, gombnyomásra indul...).
Ha a 2 hátsó ülést is felnyitottuk, még akkor is maradt egy kis csomagtér, ahova a hátizsákok vagy a strand felszerelés éppen befért (~200 liter). Ha a hátsó üléseket összecsuktuk (amihez csak egy kart kell meghúzni az ülés hátoldalán), akkor hatalmas csomagteret kapunk. Kalaptartóval letakarva is 600 liter.
Természetesen - francia autó lévén - voltak vele apróbb problémáink is. Mind a két oldalon a hátsó ajtókban cserélnünk kellett az ablakemelő automatikát. Parkoláshoz a tükröket automatikusan be tudja hajtani, azonban induláskor, amikor a visszapillantó tükröket kinyitja az automatika, a jobb oldali tükör nem áll meg az eredeti pozíciójában, hanem előrébb megy ütközésig.
Rendszeresen Renault márkaszervizben szervizeltük mi is az autót, mint ahogy az első tulajdonos is.
A párizsiak parkolási szokásai kicsit furcsának tűnhetnek (ld: YouTube video ), emiatt az első és hátsó műanyag lökhárítónk nekünk sem érintetlen, de ezeken a kisebb karcolásokon túl nem volt sérülése az autónak.
2011. októberben járt le a kiküldetésünk. Magyaroszágon azonban cégautó is jár az álláshoz, így már nincs igazán szükségünk rá, ezért vállnánk meg tőle. Honosítottuk az autót, a műszaki vizsga 2013. novemberéig érvényes.
Jelenleg mélygarázsban tartjuk az autót, de Párizsban is volt garázsunk. Sem mi, sem az első tulajdonos nem dohányos, és nem is engedtük senkinek, hogy dohányozzon az autóban.
Ajándékba adunk az autóhoz egy pár, az első kerekekre illő, álló helyzetben felszerelhető hóláncot.
MŰSZAKI ADATOK:
Évjárat: 2004/12
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2013/11
Futott km: 135.000 km
Kivitel: Egyterű
Üzemanyag: Dízel
Sebességváltó fajtája: Manuális (6 fokozatú)
Hengerűrtartalom: 1870 cm³
Teljesítmény: 88 kW, 120 LE
Szállítható szem. száma: 7 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: Digitális automata klíma
Szín: Szürke (metál)
Saját tömeg: 1.530 kg
Össztömeg: 2.195 kg
Csomagtartó: 630 liter
FELSZERELTSÉG:
4 hangszóró, CD-s autórádió a fedélzeti számítógépbe és a kormányra integrált vezérléssel, ABS (blokkolásgátló), automatikusan sötétedő külső tükör, állítható kormány, bőr-vellur belső, centrálzár zsebben hordható kulcskártyával, dönthető utasülések, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, esőszenzor, fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető tükör, immobiliser, ködlámpa, középső kartámasz, oldallégzsák, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
Megválnánk4 éven át hűséges 7 személyes családi autónktól, melyhez rengeteg kellemes élményünk kapcsolódik.FIGYELEM! Már elkelt.
2008. decemberében, párizsi kiküldetésünk elején, Franciaországban vettük az első tulajdonostól, akinek éppen akkor járt le a párizsi kiküldetése, és visszaköltözött Angliába.
Nagyon szerettük, és nekünk nagyon bevált, mert annak ellenére, hogy 7 személyes, mégis normál autó méretű (nem kisbusz), jól vezethető városban és országúton egyaránt. Könnyen lehet vele parkolni (még Párizsban is). A 7 ülés viszont nagyon jól jött, mert gyakran voltak vendégeink, akikkel együtt is jól befértünk az autóba, akár még hosszabb utakra is. Szerettük a sok kis praktikus tárolót, fiókot, rekeszt. Nagyon sok kényelmi szolgáltatása van (pl: nedvesség érzékelő ablaktörlő; ha leállítottuk a motort, automatikusan behúzza a kéziféket, lekapcsolja a lámpákat, de az utastér világítása egy időre bekapcsol; a kulcskártyát elég a zsebünkben vagy a táskánkban tartani, ahogy a közelbe érünk nyílnak az ajtók, gombnyomásra indul...).
Ha a 2 hátsó ülést is felnyitottuk, még akkor is maradt egy kis csomagtér, ahova a hátizsákok vagy a strand felszerelés éppen befért (~200 liter). Ha a hátsó üléseket összecsuktuk (amihez csak egy kart kell meghúzni az ülés hátoldalán), akkor hatalmas csomagteret kapunk. Kalaptartóval letakarva is 600 liter.
Természetesen - francia autó lévén - voltak vele apróbb problémáink is. Mind a két oldalon a hátsó ajtókban cserélnünk kellett az ablakemelő automatikát. Parkoláshoz a tükröket automatikusan be tudja hajtani, azonban induláskor, amikor a visszapillantó tükröket kinyitja az automatika, a jobb oldali tükör nem áll meg az eredeti pozíciójában, hanem előrébb megy ütközésig.
Rendszeresen Renault márkaszervizben szervizeltük mi is az autót, mint ahogy az első tulajdonos is.
A párizsiak parkolási szokásai kicsit furcsának tűnhetnek (ld: YouTube video ), emiatt az első és hátsó műanyag lökhárítónk nekünk sem érintetlen, de ezeken a kisebb karcolásokon túl nem volt sérülése az autónak.
2011. októberben járt le a kiküldetésünk. Magyaroszágon azonban cégautó is jár az álláshoz, így már nincs igazán szükségünk rá, ezért vállnánk meg tőle. Honosítottuk az autót, a műszaki vizsga 2013. novemberéig érvényes.
Jelenleg mélygarázsban tartjuk az autót, de Párizsban is volt garázsunk. Sem mi, sem az első tulajdonos nem dohányos, és nem is engedtük senkinek, hogy dohányozzon az autóban.
TOVÁBBI INFO:
vezess.hu Grand Scénic tesztje
Ajándékba adunk az autóhoz egy pár, az első kerekekre illő, álló helyzetben felszerelhető hóláncot.
MŰSZAKI ADATOK:
Évjárat: 2004/12
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2013/11
Futott km: 135.000 km
Kivitel: Egyterű
Üzemanyag: Dízel
Sebességváltó fajtája: Manuális (6 fokozatú)
Hengerűrtartalom: 1870 cm³
Teljesítmény: 88 kW, 120 LE
Szállítható szem. száma: 7 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: Digitális automata klíma
Szín: Szürke (metál)
Saját tömeg: 1.530 kg
Össztömeg: 2.195 kg
Csomagtartó: 630 liter
FELSZERELTSÉG:
4 hangszóró, CD-s autórádió a fedélzeti számítógépbe és a kormányra integrált vezérléssel, ABS (blokkolásgátló), automatikusan sötétedő külső tükör, állítható kormány, bőr-vellur belső, centrálzár zsebben hordható kulcskártyával, dönthető utasülések, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, esőszenzor, fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető tükör, immobiliser, ködlámpa, középső kartámasz, oldallégzsák, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
IRÁNYÁR:
1.699.000 Ft
Elérhetőség:
Fábián Attila
+36 20 9322366
attila@fabio.hu