Blog

Ötletek unalmas céges blog megújításához

Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.

Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.

A Google, a Yahoo és az MSN keresők összefognak

Korszakhatárt jelző bejelentés a keresők világából: a Google, a Yahoo és a Bing (Microsoft) is bejelentette, hogy közösen fogják támogatni a Google Sitemap protokolt.

Hogyan lehet egyedi ikonja weblapunknak? - avagy a favicon.ico-ról

Bizonyára sokan észrevették már, hogy a böngészőben elég sok weblapnak az alapértelmezett weblap ikon helyett egyéni ikonja van.

Mi magunk is elérhetjük, hogy egy weboldal egyedi saját ikonnal rendelkezzen, ha a weblap forráskódjában elhelyezzük az alábbi hivatkozást:

HTML szabványú oldal esetén:
<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico">

XHTML szabványú weblap esetén:
<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" />

Adattárolás Google módra - a kezdetek

Larry Page és Sergey Brin, a Google alapítói, saját maguk készítették el első tár rendszerüket. Az akkori winchesterek maximális tároló kapacitása 4 GB volt, ezekből 10 egységet helyeztek el ebben a Lego dobozban.

A Google egészen 1999-ig használta ezt a rendszert, amikor is a Stanford University-nek ajándékozták.

Az összeesküvés elméletek gyártóinak figyelmét szeretném felhívni, hogy a Stanford University központi épületének Gates csarnokában került kiállításra ez a darab is. (Igen. Arról a bizonyos Gates-ről van szó.)