Keresőoptimalizálás

A webdesign hatása a keresőoptimalizálás eredményeire

Minden egyes web site egyedi kihívásokkal néz szembe, amikor a keresőkben szeretne jó helyezéseket elérni, legyen szó akár egy 3 lapos, egyetlen termék ismertetésére szolgáló mini site-ról, vagy akár egy több száz oldalas adatbázis alapján generált céges honlapról. Mégis van néhány közös szempont, amit minden esetben érdemes megfontolni a webdesign kialakítása vagy módosítása során.

Ötletek unalmas céges blog megújításához

Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.

Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.

7 tanács eredményes címsor írásához

Bármilyen marketing anyagnál, de a weboldalaknál különösen, kiemelt jelentőséggel bír a cím. A weboldal címe fog megjelenni a keresők találati lapján. Hiába kerülünk fel az első oldalra, ha a cím nem elég vonzó ahhoz, hogy az emberek rákattintsanak, nem lesz hasznunk belőle. A keresőoptimalizálás és a kereső marketing eredményességét döntő mértékben befolyásolja egy-egy jól eltalált cím.

A Google, a Yahoo és az MSN keresők összefognak

Korszakhatárt jelző bejelentés a keresők világából: a Google, a Yahoo és a Bing (Microsoft) is bejelentette, hogy közösen fogják támogatni a Google Sitemap protokolt.

A három piacvezető kereső támogatni fogja a Google Sitemap protokolját, ami 2005. júniusa óta érhető el. Ezáltal lehetővé válik a webmesterek számára, hogy weblapjaik tartalomjegyzékét eljuttathassák a keresők adatbázisába, és hogy ellenőrizzék, hogy az oldalak indexelését.
Forrás: CNET

Hány link szükséges?

Talán már mindenki számára ismert tény, hogy a keresők találati rangsorának, és így a kereső optimalizálásnak egyik fontos tényezőjét – a weblapunk szövege mellett – a weblapunkra mutató linkek alkotják.

Gyakori kérdés a kereső optimalizálás iránt érdeklődő ügyfeleink körében, hogy hány linkre lesz szükségük ahhoz, hogy weblapjuk jó helyezést érjen el a keresőkben. Jogosan vetődik fel mindenkiben ez az egyszerű kérdés, a válasz azonban kicsit komplikáltabb. Bátorításként: „sokkal kevesebb, mint gondolnánk!”

Hogyan írjuk meg a weblap szövegét úgy, hogy a látogatók elolvassák?

Az Internet használók elenyésző százaléka olvassa el a weblapokat, inkább csak átfut a szemük az oldalakon, az első bekezdésekből egy-két kifejezést megragadva. Mégis van néhány szempont, amit figyelembe véve javíthatjuk a weblap olvasottságát.

Kereső marketing – Google AdWords alapok

Ha valaki belemélyed a kereső marketing témájába, előbb vagy utóbb találkozik az AdWords elnevezéssel. Tekintsük át a témával kapcsolatos alapismereteket.

Az AdWords annak a kattintás alapú fizetős hirdetési rendszernek az elnevezése, amit a Google kereső találati oldalain, valamint partnerei weblapjain a hirdetések számára fenntartott helyeken jelenít meg.

Az Internet marketing világában hosszútávon a kereső optimalizálás biztosítja a legjobb eredményeket. A kereső optimalizálás célja, hogy egy adott kereső kifejezésre a mi oldalunk szerepeljen a legelső helyen a keresők találati oldalain. A Fabio.hu weblap sok olvasnivalót kínál a kereső optimalizálás témájában.

Oldalak